fbpx

Google Ads hirdetések

Google Ads hirdetések

Hirdess a Google-ben, szerezz még több ügyfelet!

Az egyik Google Ads (korábbi nevén Google Adwords) képzésen azt mondta az oktató, hogy az Ads felülete olyan, mint egy repülőgép irányítópultja. Több éves szakmai tapasztalat és gyakorlat valamint folyamatos továbbképzés szükséges ahhoz, hogy a kampányok tényleg sikeresen fussanak. Ezért ne csodálkozz azon, ha Te eddig még nem értél el eredményeket vagy nem olyanokat értél el, amit vártál volna.
A Google Ads-ben három fő lehetőséged van hirdetések futtatására: Keresési, Display és Shoppping kampányok. Hogy melyiket alkalmazzuk, az a célodtól függ.
A „Google a barátom” kifejezést gondolom te is használod. Az emberek többsége, ha bármit keres vagy problémáját akarja megoldani a Google keresőjét hívja segítségül. Rengeteg vásárlás bonyolódik nap mint nap, a kérdés az, hogy nálad vásárolnak-e vagy a versenytársadnál? A célcsoport által keresett kulcsszavakra és kifejezésekre téged találnak meg vagy mást?

Miben tudok segíteni neked?

Stratégiai konzultáció

A közös munka megkezdése előtt küldök neked egy stratégiai tervezőt. Ez a tervező több kérdést tartalmaz, segítségével megismerem a céljaidat, célcsoportodat, jövőbeni terveidet. A tervező számodra is segítséget nyújt majd, hogy összeszedd a gondolataidat és hatékonyan tudjuk eltölteni a konzultációt. A megbeszélés előtt én is készülök: megnézem közösségi média oldalaidat, weboldaladat, fő versenytársaid tevékenységét.

Megfelelő hirdetési típus

Nem tudod, melyik hirdetési típus lenne a legjobb? Milyen Google Ads kampányt kellene indítani? A stratégiai konzultáció során erre is kitérünk. Több Google Ads hirdetési típust is indíthatunk egyszerre, az eredmények függvényében pedig kiválasztjuk azt, amelyik a legmegfelelőbb számodra.

Piackutatás

Mielőtt elkezdesz hirdetni a Google Ads-ben, jó, ha látjuk, versenytársaid használják-e a Google Ads különféle lehetőségeit. Hogyan kommunikálnak? Mi a tendencia a Te területeden?

Kulcsszótervezés

A Google Ads-ben lehetőség van arra, hogy adott kulcsszavakra nézve egy előrejelzést, becslést küldjek számodra: mennyire népszerűek bizonyos kulcsszavak, mekkora verseny jellemző rájuk és mennyit érnek, azaz ha adott kulcsszóra keresve jelenik meg a hirdetésed és az érdeklődők rákattintanak, az a kattintás kb. mennyibe fog kerülni neked. Ez segít megállapítani a kampány költségkeretét is.

Kulcsszókutatás

Segítségével meg tudom állapítani, az iparágadban mely kulcsszavak népszerűek, tehát, hogy adott termékre vagy szolgáltatásra milyen szavakkal keresnek rá az érdeklődők a Google keresőjében. Sokszor még a tapasztalt vállalkozók is meglepődnek, milyen érdekes szavakkal, kifejezésekkel keresgélnek az emberek termékeikre/szolgáltatásaikra.

Weboldalelemzés

A Google Ads kampány sikeressége nagyban múlik weboldalad/webáruházad teljesítményén is. Ezért mielőtt indítanánk egy kampányt az a legjobb, ha átnézzük keresőoptimalizálás, webergonómia és konverzió szempontjából. Rávilágítunk a hiányosságokra, javítjuk azokat, hogy az érdeklődőkből vásárlókat tudjunk konvertálni és a kampányok a legköltséghatékonyabban tudjanak profitot termelni.

Google Ads fiók létrehozása

Még nincs Google Ads hirdetési fiókod? Semmi probléma! Létrehozom számodra a fiókot, elvégzek rajta minden beállítást (konverziókövetés, Google Analytics összekapcsolás stb.) hogy a hirdetés megszerkesztése már gördülékenyen menjen.

Hirdetési költségkeret javaslat

A kulcsszótervezés és a piackutatás segítségével átlátom iparágadat, így javaslatot tudok tenni a céljaid eléréséhez ideális havi hirdetési költségkeretre. Ez dinamikusan állítható, akár havonta változtathatod, így az eredmények függvényében folyamatosan, biztonságosan tudod növelni a hirdetésekre szánt költségkeretedet.

Kampányterv

Mi marketingesek mindig stratégiában gondolkozunk. Ez elősegíti, hogy hosszútávon tervezzünk és lépésről-lépésre haladjunk valamint, hogy a siker kiszámítható legyen. A havi kampányterv létrehozása ezért olyan fontos: nem lövöldözünk vaktában, hanem megfontoltan haladunk előre.

Google Ads hirdetések létrehozása

Nincs könnyű helyzetben az, aki Google Ads hirdetéseket hoz létre, hiszen számtalan dolgot kell jól beállítani, és csak ezután jön a hab a tortán: a megfelelő hirdetési szöveg megírása kötött karakterszám keretében. Számomra ez mindig egy izgalmas kihívás!

Google Ads hirdetés bannerek

Ha egy hirdetéshez bannerekre van szükséged, nálam azt is elintézheted. Sőt, mivel átlátom az egész marketingstratégiádat, sokkal hatékonyabb képi világot tudok társítani a hirdetésedhez, mint egy kívülálló grafikus.

Folyamatos optimalizálás

Hirdetésed folyamatos felügyelete hozzá tartozik a Google Ads szolgáltatásomhoz, hiszen a fiókod csak akkor fog 100%-on működni, ha folyamatosan optimalizálva van. Ennek célja, a költségek csökkentése és a kampányok eredményességének növelése, tehát, hogy minél jobb áron, minél több vevőt és érdeklődőt szerezzek számodra.

Remarketing

Remarketing segítségével újra elérheted azokat, akik jártak weboldaladon. A remarketing nagyon hatékony eszköz, hiszen ezen a potenciális célközönség már találkozott veled korábban, így könnyebben érthetjük el, hogy vásároljanak nálad.

Van már Google Ads fiókod?

Ahhoz, hogy igazán jól teljesítsen, minden beállításnak helyén kell lennie. Átvilágítom fiókodat, javítom az esetleges hibákat, hogy a hirdetéseid 100%-on menjenek, így csökkenteni tudjuk a költségeidet, a hatékonyságot pedig garantáltan növelni tudjuk.

Riport

Az eredményekről a kampány után vagy havi szinten riportot kapsz tőlem, ahol egyértelműen meg tudod nézni, milyen eredmények születtek. Az elemzésben nagyon szívesen nyújtok segítséget, ha úgy érzed, nem egyértelmű számodra a sok szám.

Menü