Google Ads hirdetések
Hirdess a Google-ben, szerezz még több ügyfelet!
Az egyik Google Ads (korábbi nevén Google Adwords) képzésen azt mondta az oktató, hogy az Ads felülete olyan, mint egy repülőgép irányítópultja. Több éves szakmai tapasztalat és gyakorlat valamint folyamatos továbbképzés szükséges ahhoz, hogy a kampányok tényleg sikeresen fussanak. Ezért ne csodálkozz azon, ha Te eddig még nem értél el eredményeket vagy nem olyanokat értél el, amit vártál volna.
A Google Ads-ben három fő lehetőséged van hirdetések futtatására: Keresési, Display és Shoppping kampányok. Hogy melyiket alkalmazzuk, az a célodtól függ.
A „Google a barátom” kifejezést gondolom te is használod. Az emberek többsége, ha bármit keres vagy problémáját akarja megoldani a Google keresőjét hívja segítségül. Rengeteg vásárlás bonyolódik nap mint nap, a kérdés az, hogy nálad vásárolnak-e vagy a versenytársadnál? A célcsoport által keresett kulcsszavakra és kifejezésekre téged találnak meg vagy mást?