fbpx

Facebook Hirdetéskezelő oktatás

Facebook Hirdetéskezelő oktatás

Tanuld meg egyedül használni a Hirdetéskezelőt

Egy ideje próbálkozol posztjaid kiemelésével, de nem jönnek az eredmények? Még nem ismered a Hirdetéskezelőt? Vagy már használod, de úgy érzed, sokkal többet is ki lehetne hozni a kampányaidból, hogy vállalkozásod sikeresebb legyen? A személyre szabott, egyéni Facebook Hirdetéskezelő oktatáson minden kérdésedre választ kaphatsz, sőt mivel az oktatást egy stratégiai konzultációval kezdjük, az egész oktatás alatt a vállalkozásod és elérendő céljaid lesznek fókuszban. A konzultáció és az oktatás is online formában zajlik, képernyőmegosztással.

Személyre szabott, online oktatás

Stratégiai konzultáció

A közös munka megkezdése előtt küldök neked egy stratégiai tervezőt. Ez azért szükséges, mert vállalkozásod jövőjét üzleti tervezéssel és hatékony marketingstratégia létrehozásával biztosíthatod. A tervezőben több kérdést teszek fel, amely segít összeszedni a gondolataidat, megfogalmazni elérendő céljaidat, láttatni jövőbeni terveidet. A megbeszélés előtt én is alaposan felkészülök: megnézem közösségi média oldalaidat, weboldaladat, fő versenytársaid tevékenységét is. A konzultációra már mindketten felkészülten érkezünk, így az 1 órás időtartamot maximálisan ki tudjuk használni: csak a lényegről esik szó.

Facebook és Instagram oldalad átvizsgálása

Megfelelő-e a háttérképed? Jó-e a profilképed? Minden fontos információt megadsz az oldaladon? Mindez jó keresőoptimalizálási és tartalommarketing szempontból? Jó hashtageket használsz? Hogyan növelheted oldalad hatékonyságát, követőid számát? Miről posztolj és mikor? Oldalaid átvizsgálása után ilyen és ehhez hasonló kérdéseidre tudok személyre szabott, gyakorlati tanácsokat adni, amelyeket azonnal meg is tudsz valósítani.

Facebook/Instagarm poszt kiemelés

Próbálkoztál már posztjaid kiemelésével, de nem hozott eredményt? A Hirdetéskezelő oktatás keretein belül azt is meg tudjuk beszélni, hogyan kell jól kiemelni egy posztot, hogy azzal tényleg sikereket érhess el. Egyáltalán milyen posztot érdemes kiemelni és milyen költségkerettel fusson? Nyereményjátékot érdemes kiemelni? Mindezekre választ fogsz kapni.

Hirdetéskezelő alapok

Először bemutatom neked, hogy különböző üzleti és marketing céljaidat milyen hirdetési típusokkal tudod elérni. Majd lépésről-lépésre mutatom meg, hogyan haladj végig a Hirdetéskezelőben, ha létre akarsz hozni egy igazán ütős és hatékony hirdetést. Mindeközben a fő fókusz a te vállalkozásodon lesz, tehát nem általános információkat adok neked, hanem a stratégiádba illő tippeket, gyakorlati megoldásokat. Felmerülő kérdéseidre folyamatosan választ kapsz, hogy minden világos legyen számodra. Foglalkozunk azzal is, hogyan tudod a hirdetéseket gyorsabban létrehozni. A te tempódban haladunk, jegyzetelni is tudsz.

Célcsoportod pontos meghatározása

A Hirdetéskezelőben létre fogunk hozni a vállalkozásod számára valóban releváns célcsoportokat. Hatékony elérésükkel számíthatsz arra, hogy  reagálni is fognak a megjelenő hirdetésedre. Mit jelent ez a gyakorlatban? Több érdeklődőt, több vásárlót. Beszélni fogunk a költségkeretről is. Remarketing technikákkal újból elérhetjük azokat, akik Facebook oldaladon vagy weboldaladon jártak. Ha érdekel ez a terület, ezt is be tudjuk állítani.

Hirdetés létrehozása

Hirdetésedet együtt hozzuk létre. Tippeket kapsz arra vonatkozóan, milyen a jó hirdetési szöveg, milyen legyen a kreatív anyagod, melyek azok a képek, amik igazán hatásosak. Milyen hirdetési szabályok betartására kell odafigyelned? Bemutatom az UTM paraméterezést is, ami abban fog segíteni, hogy hirdetéseid eredményeit Google Analytics-ben is mérni tudd.

A cél az, hogy egyedül is képes legyél sikeres, jól konvertáló kampányokat létrehozni!

A stratégiai konzultáció díja: 25 000 Ft /óra, a Hirdetéskezelő oktatás: 15 000 Ft/óra

Menü